Snert . Com Ecartis MLM Archive/1.2
      from   Snert . Com

List Index > linux > 1999-03 > 331   Previous  Next  Post

Date: Sat, 06 Mar 1999 11:49:00 +0100
From: Hans Paijmans
Subject: Re: Linux morgen op TROS radio

Jeroen Braakman wrote:

> Slechts een (1) puntje van kritiek op Paai, Linux CD's zijn in vele
goede
> boekhandels te koop, niet alleen in de universitaire. Er er is ook
een
> veel goedkoper cdrom (dan de 50 tot 150 piek de Paai noemde)
namelijk de

Ik was me dit al toen ik het zei pijnlijk bewust, zoals zoveel andere
incompleetheden en onnauwkeurigheden. En dan flitst er iets door me
heen als: met deze paar woorden, 'universiteitsboekhandel' en 'vijftig
gulden'
hebben de mensen in ieder geval een herkenbaar houvast en dan houd ik
het daar maar bij.

Hoe vond je de vergelijking 'pornofilm' en 'Windows' :-)

--

Hans Paijmans
KUB-University               Tilburg, the Netherlands (+31)

--
Nederlandse Linux Gebruikers Groep        http://www.nllgg.nl/

List Index > linux > 1999-03 > 331   Previous  Next  Post

About the Ecartis MLM Archive/1.2 software.