Snert . Com Ecartis MLM Archive/1.2
      from   Snert . Com

List Index > linux > 2000-12 > 130   Previous  Next  Post

Date: Thu, 7 Dec 2000 16:05:32 +0100 (CET)
From: Wybo Dekker
Subject: Re: X11 van netwerk kaart

Hugo.van.der.Kooij@nietgeldig wrote:
> [...]
Filtering op de

> grappig. ik wil juist de zaak via het netwerkje eens proberen. als
dat
> lukt, komt truuk 2 -- de laptop. die loopt via een P316 wireless
LAN
> router...  leuk hoor, dat speelgoed.
>
> Matto had al wat ptrs gegeven voor Xterminals. nu nog eens kijken
of ik
> het werkend krijg.

Nou, als jullie hetzelfde bedoelen als ik, blijf ik met rode koenen
luisteren.

Ik heb een jaar geleden de PC van mijn echtgenote als Xterminal aan mijn
eigen PC gehangen, zodat ze, onder X, via de hare op mijn machine kon
werken. Dat werkte fantastisch.

Alleen, vier maanden geleden heb ik SuSE-6.4 ge-installeerd en heb het
niet meer aan de gang kunnen krijgen. Blijkbaar is het de eerste keer
door stom toeval gelukt.

Hartelijke groet, Wybo

__Servalys Analytical Chemistry Services__
Wybo H. Dekker      wybo@servalys.hobby.nl
Deilsedijk 60              www.servalys.nl
4158 CH Deil            tel +31-345-652164
The Netherlands         fax +31-345-652383

--
Afmelden: mail 'SIG linux' naar listserv@nllgg.nl
Nederlandse Linux Gebruikers Groep        http://www.nllgg.nl/

List Index > linux > 2000-12 > 130   Previous  Next  Post

About the Ecartis MLM Archive/1.2 software.