Snert . Com Ecartis MLM Archive/1.2
      from   Snert . Com

List Index > linux > 2000-12 > 552   Previous  Next  Post

Date: Fri, 22 Dec 2000 10:32:07 -0800
Subject: Re: isa ne2000 kaartje

gebruikt systeem Slackware7.1

> WIl je een DHCP server opzetten, of enkel een DHCP client?

Alleen de client. De windowsmachine staat te serveren.
( In de toekomst ga ik dit omdraaien , Linux als server)

met de hulp op deze lijst heb ik de zaak gisteren redelijk aan de
gang gekregen.

Als ik de volgende commando,s invoer werk het;

modprobe ne
insmod ne
dhclient

Na een herstart moeten deze commando,s wederom ingevoerd
worden. Hoe kan ik dit bij het booten al activeren?
moet dit allemaal in de etc/rc.d/rc.local gezet worden?

dank.

groet
	Ruud

Ruud van den Bogaert

--

--
Afmelden: mail 'SIG linux' naar listserv@nllgg.nl

List Index > linux > 2000-12 > 552   Previous  Next  Post

About the Ecartis MLM Archive/1.2 software.