Snert . Com Ecartis MLM Archive/1.2
      from   Snert . Com

List Index > linux > 2002-09 > 393   Previous  Next  Post

Date: Thu, 26 Sep 2002 15:02:41 +0200
From: Geert Stappers
Subject: Re: [OT] wijbiedenudeuitweg.nl

At 12:32 +0200 9/24/02, shane wrote:
>Microsofts anti-Sun campagne is sinds 2 weken ook in het Neerlands
leesbaar:
>http://www.wijbiedenudeuitweg.nl
>
>Dit keer wordt de site wel gehost op een win2k machine.
>Is dit soort anti-reklame toegestaan in Nederland?

Ik heb eens naar het plaatje gekeken:

Mensen/organisaties die niet weten waar ze moeten beginnnen met de vloer
verven,
wordt ongevraagd hun buitenraam vergroot.

Mijn inziens hoeft dat soort mensen/organisaties niet beschermd te
worden.

Geert St

--
Afmelden: mail 'SIG linux' naar listserv@nllgg.nl
Nederlandse Linux Gebruikers Groep        http://www.nllgg.nl/

List Index > linux > 2002-09 > 393   Previous  Next  Post

About the Ecartis MLM Archive/1.2 software.