[linux] Re: Sessie bewaren in KDE

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Ma Aug 1 17:12:14 CEST 2005

Op ma, 01-08-2005 te 15:00 +0200, schreef Raymond A. Meijer:

> Ja: dit zijn geen KDE programma's.

Dat is Evolution ook niet, maar die werkt zonder problemen.

> Een oplossing is om een klein scriptje in ~/.kde/Autostart te gooien voor
> elk programma om het op te starten.

Zal ik eens naar kijken. Ook hoe ik het in de goede virtuele console
moet starten en bv. bij Firefox hoe ik kan zorgen dat de goede URL's
meteen worden geopend.

In het verleden was er ook een probleem met OpenOffice, maar dat gaat
tegenwoordig wel goed. Ik denk -ik weet het niet 100% zeker- dat dat
werkt sinds ik ben overgestapt van SUSE 8 naar SUSE 9.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>