[linux] Re: bewaarplicht telecommers [2]

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Ma Aug 1 20:07:09 CEST 2005

Hugo van der Kooij wrote:

> Ik ben gestopt de logica van slashdot te begrijpen. Daarvoor heb ik iets
> te vaak gemerkt dat slashdot iets niet op pakt waar andere zaken die toch
> behoorlijk te vergelijken zijn er wel op verschijnen. Richtlijnen die ook
> met de werkelijkheid overeenkomen heb ik niet kunnen ontdekken. Ik vermoed
> dus dat je de juiste kringen niet kent.

Als het niet in Amerika of in ieder geval engels-sprekende landen
gebeurt is het niet zo interessant... Children of a lesser god.

--
Dr. J.J. Paijmans
thuis: Elzenstraat 1, Waalre, 040-2230680    http://paijmans.net