[linux] Re: Shortcut key toekennen aan een macro in OpenOffice

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Di Aug 2 11:40:10 CEST 2005

Op do, 28-07-2005 te 17:09 +0200, schreef Liset:

> Open Office 2.0 heeft wat moeite met macro's. (Bugs dus)

Ik werkte nog met 1.1.4 met 2.0 (1.9.113) lukt het nu wel.

> Check de help voor Macro's in MS office documents => converteren.

Volgens de documentatie zou ik allebei de type macro's moeten kunnen
editten, maar tot nu toe lukt het me niet.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>