[linux] Re: Nvidia 6800LE chipset....werkt deze goed?

Liset linuxhoorn op xs4all.nl
Wo Aug 3 11:09:55 CEST 2005

Roger Boussen wrote:

> Ik zoek voor mijn PC een nieuwe grafische kaart omdat er onder M$ ook wel eens
> SIMS2 op wordt gespeeld.
>
> Mijn huidige Matrox G450 eTV geeft een perfect beeld onder X-windows.
> Heeft iemand ervaring met 6800LE chipset. Ik werk met een 1600x1200 resolutie
> op 100Hz op dit moment

In het algemeen:
check (bijvoorbeeld) deze link voor een uitgebreide lijst van hardwareOndersteuning door de/een
LinuxKernel:

http://62.58.32.90/links
en volg => # Hardware => Hardware compatibiliteit: => Linux Questions; hardware lijst

Met vriendelijke groet,

Liset
http://www.linuxhoorn.nl