[linux] Re: Shortcut key toekennen aan een macro in OpenOffice

Johan Wevers johanw op vulcan.xs4all.nl
Wo Aug 3 00:15:58 CEST 2005

Hugo van der Kooij wrote:

>Source RPM uitpakken werkt ook.

Dan moet ik het zelf compileren. En dit systeem is al niet zo vreselijk
stabiel - toen ik kernel 2.4.30 wilde compileren knalde hij eruit met
een signal 11. Ik heb het idee dat de CPU te warm wordt, want als het
een dag uitgestaan heeft is het stabieler. Dus ik ben bang dat dat
niet gaat lukken. En een nieuw systeem zit er even niet in. :-(

--
ir. J.C.A. Wevers         //  Physics and science fiction site:
johanw op vulcan.xs4all.nl   //  http://www.xs4all.nl/~johanw/index.html