[linux] Re: beeldherkenning onder Linux?

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Do Aug 4 14:45:56 CEST 2005

Jelle Boomstra wrote:

> iedere dag herken ik beelden en letters/woorden met mijn Linux doos. Maar op
> dat antwoord zat je zeker niet te wachten?

Ja, kijk, als ik een vraag stel die met enige fantasie ge"interpreteerd
kan worden als gaande over programmeren, in plaats van over Linux
in het algemeen, dan krijg ik de moderator al over me heen dat ik
in de verkeerde groep post. Ik ben benieuwd of hij nu ook commentaar
heeft op /jouw/ reactie...

--
Dr. J.J. Paijmans
thuis: Elzenstraat 1, Waalre, 040-2230680    http://paijmans.net