[linux] Re: wil de echte vmware even opstaan?

Vr Aug 5 12:25:44 CEST 2005

On Fri, Aug 05, 2005 at 09:54:21AM +0200, D.J. van Enckevort wrote:
> De VMnet module werkt niet op 2.6.10 of hoger. Er circuleert een patch voor op
> internet. Even google op loslaten zou voldoende moeten zijn om deze te vinden.

hmm, ik zal het mijn vmweare's dan vertellen. die dingen doen het prime
op 2.6.11 (en .10 ook) -- je moet alleen vmware-config.pl starten en dat
werkt alleen met wat extra activiteiten als je de default suse kernel
gebruikt (config maken en nog wat kleine zaken)

--
http://www.linux-it.nl