[linux] Re: wil de echte vmware even opstaan?

Vr Aug 5 16:04:10 CEST 2005

On Fri, Aug 05, 2005 at 01:33:20PM +0200, Hans Paijmans wrote:
> Hoe heb je 'shared folders' aan de praat gekregen? Als ik
> //.hosts/Shared Folders/ open staat er niets in en ik kan
> er ook niks in zetten...

dat gebruik ik niet. ik hou de zaken strikt gescheiden in het kader van
veiligheid. _als_ er iets van/naar de host moet, gebruik ik scp.

om sommige zaken te kunnen compileren/installeren, clone ik de config,
doe ik een make modules_prepare.

(meestal bak ik een custom kernel omdat dat vervelende alsa ook weg
moet)

--
http://www.linux-it.nl