[linux] Re: 2.6 vs 2.4 (was: Shortcut key toekennen aan een macro in OpenOffice)

Vr Aug 5 16:16:08 CEST 2005

On Fri, Aug 05, 2005 at 10:04:21AM +0200, Johan Wevers wrote:
> Handig als ik aan het scrollen ben door eDonkey. Normaal kost dat hier
> zoveel CPU tijd dat afspelende mp3's erdoor gestoord worden.

sja. ook de RT patches helpen hierin.

> Wat is PREEMPT? Iets nieuws in 2.6?

ook ja. echt, er is geen reden om 2.4 te gebruiken tenzij je aa een
applicatie vastzit die niets anders kan of een of andere vage closed
source module hebt die op 2.6 niet beschikbaar is.

--
http://www.linux-it.nl