[linux] Re: wil de echte vmware even opstaan?

Vr Aug 5 18:14:23 CEST 2005

On Fri, Aug 05, 2005 at 04:25:51PM +0200, Marc Fellman wrote:
> Ik zit op dit moment op versie 4.X dus denk ik dat ik voorlopig nog
> wel even uit de voeten kan. Daar kunnen de meeste OS'en ook zonder
> problemen op draaien. Voorlopig heb ik toch geen behoefte om Windhoos
> 2003 te installeren en zal het eerder voor Win2000 gebruikt worden. De
> laatste versie zonder lastige activering.

de exacte verschillen weet ik niet (meer) uit mijn hoofd, maar je kunt
met de 5.x versie dingen doen die met 4.5 niet kunnen.

snapshots had 4.x dat al ? het clonen is ook nu een makkie. improved
networking and speed (en da's echt zo). suspend/resume gaat ook als de
brandweer.

verder kun je op de commandline nog wat zaken regelen die met 4.x niet
mogelijk zijn.

> Ten tijde van VMware 2.X was het nog een OS onafhankelijke versie.
> (Where are the good old days ;-) )

bij welke versie werkt het niet dan ?

--
http://www.linux-it.nl