[linux] textarea en nowrap

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Wo Aug 17 10:45:40 CEST 2005

Ik wil in principe mijn pagina's valideren als html4.01 strict. Tot nu
toe lukt dat aardig. Maar ik wil nu een textarea gebruiken waarbij geen
automatische wrapping wordt gebruikt. Dit lukt als ik in textarea opneem
'wrap="off"', maar dan komt de code niet meer door de validator. Ik heb
meerdere css en style mogelijkheden geprobeerd die ik via google heb
gevonden, maar geen van allen werkt.
Kan Firefox dit niet op een officiƫle manier?

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>