[linux] Het Open Source artikel in de Elsevier .

J. mailing-lists op xs4all.nl
Za Aug 20 22:20:11 CEST 2005

Saturday, August 20 22:11:24

Voor de mensen die het intereseert ;
Er staat een artikel m.b.t. OpenSource Software in de Elsevier van 20
Augustus 2005 op pagina 50 / 51.

Om maar even een vlammetje aan te steken hier een quote van de auteur uit
het desbetreffende artikel.

``Het door Theunissen aangeprezen Ubuntu is een stap in de goede richting,
maar bevat te veel Bugs (programmeerfouten) om voor de gewone computeraar
bruikbaar te zijn.''

Nu ben ik zelf geen Ubuntu gebruiker, maar ik kan me slecht voorstellen
dat Ubuntu een Distro is die zoveel bugs heeft dat ie niet bruikbaar zou
zijn. Mischien bedoelde de auteur iets anders.

J.

--
Don't worry Ma'am. We're university students, - we know what we're doing.