[linux] Output probleem in cron

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Do Aug 25 11:33:54 CEST 2005

Ik heb het volgende script (dagelijks) lopen in cron:
        #!/bin/bash

        date
        echo
        echo Not Found
        sa-learn --spam ~/Maildir/.SpamDir.SpamNotFound/cur/
        echo
        echo False Positive
de rest van het script laat (meestal) geen output achter
        sa-learn --ham ~/Maildir/.SpamDir.SpamFalse/cur/
        echo
        sa-learn --dump magic
        echo
        date

Dit werkt in principe goed op een vreemd probleem na. Bijna altijd is er
alleen output in mijn e-mail van het eerste stuk van het script. Het
hele script wordt wel uitgevoerd, want als ik daarna het script
handmatig uitvoer zie ik dat wat in SpamFalse staat, is verwerkt.

Wat kan hier aan de hand zijn en hoe los ik het op?

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>