[linux] Re: Output probleem in cron

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Do Aug 25 15:00:13 CEST 2005

Op do, 25-08-2005 te 12:49 +0200, schreef M. Piscaer:
> Op 25-aug-2005, om 11:33 heeft Cecil Westerhof het volgende geschreven:

> Staan er in de mail die je van cron krijgt geen fout meldingen?

Nee, het laatste wat ik krijg te zien is 'False Positive'.

> Immers het script ziet er goed uit. Meestal is de fout de gebruikers
> naam waar je het onder laad (rechten). Of dat de execteble niet kan
> gevonden worden om dat er bijvoorbeeld geen PATH staat vermeld.

Onder cron en handmatig wordt het door dezelfde gebruiker uitgevoerd.
Daarnaast als hij de eerste keer sa-learn kan vinden, dan moet hij het
de tweede keer ook kunnen vinden.
Ook is het zo dat bij het daarna handmatig uitvoeren de e-mail uit
SpamFalse is verwerkt en dus moet zijn uitgevoerd.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>