[linux] Re: Output probleem in cron

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Do Aug 25 16:35:14 CEST 2005

Op do, 25-08-2005 te 16:11 +0200, schreef Paul Slootman:

> Ja, maar dat schreef je niet (expliciet dan :-)

Ben dus nog steeds niet altijd even duidelijk. :-{

> Wordt SpamFalse dan leeggegooid ofzo door sa-learn?

Nee dat niet. Maar sa-learn onthoud dat hij hem reeds heeft verwerkt. Je
krijgt dan iets in de trand van:
        False Positive
        Learned from 0 message(s) (1 message(s) examined).

Waarbij de eerste regel van de echo is en de tweede van sa-learn.

> Terzijde: ik zou sowieso $HOME gebruiken ipv. ~

Is nu het probleem niet. Maar het kan geen kwaad. ;-}

> Begrijp ik hieruit dat je soms wel de rest van de output ziet? Het is
> niet zo duidelijk wat je bedoelt...

Meestal houdt de output op bij 'False Positive', maar een enkele keer
kreeg ik wel alle output die je zou moeten zien.

> zet ook "set -x" bovenin de script, dan laat ie op stderr zien wat ie
> uit gaat voeren.

Kan ook geen kwaad. ;-}

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>