[linux] Re: signen met cacert certificaat

Folkert van Heusden folkert op vanheusden.com
Do Aug 25 19:50:49 CEST 2005

> <snip>
> Niet dat dit een antwoord op je vraag is, maar je zou kunnen
> overwegen niet openssl maar gpgsm te gebruiken:
>  Syntax: gpgsm [options] [files]
>  sign, check, encrypt or decrypt using the S/MIME protocol

Hmmm doet dat ook SSL?

> Als je Debian gebruikt heb je daarvoor het gpgsm package nodig, dat
> van dezelfde sources gebouwd wordt als gnupg2.

> O, en btw: in /etc/ssl/certs moet je allemaal enge symlinkjes hebben
> staan.  Het c_rehash scriptje dat je met openssl krijgt maakt die voor
> je aan.

Mja ben er ook geen fan van maar ik moet iets signen met m'n
cacert-certificaat en pubkey voor www.gswot.org

Folkert van Heusden

--
Try MultiTail! Multiple windows with logfiles, filtered with regular
expressions, colored output, etc. etc. www.vanheusden.com/multitail/