[linux] Re: wiki probleem met php-sessions

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Vr Aug 26 11:30:07 CEST 2005

On Fri 26 Aug 2005, Hans Paijmans wrote:

> paai:~> php -v
> PHP 4.3.10 (cli) (built: Mar 22 2005 19:34:44)
> Copyright (c) 1997-2004 The PHP Group
>

> maar als ik php start (als 'php') komt er geen prompt. Enniewee,
>
> <? session_set_cookie_params(); ?> etc.
>
> resulteert in Warning: Wrong parameter count ...

... en dus niet in "Call to undefined function", wat de 1e melding was.
Heb je toevallig ook php3 geinstalleerd, en wordt die standaard door je
webserver gebruikt voor .php files...

> Dus nu begin ik te denken richting php.ini of zoiets. Kun jij hier
> iets zinnigs over zeggen?

Lijkt mij niet, een function is of bekend, of niet.

Paul Slootman