[linux] Re: 2.4 vs 2.6 kernels (was: Re: Re: Debian installeren op RAID-controlled disks)

Johan Wevers johanw op vulcan.xs4all.nl
Wo Aug 31 20:48:05 CEST 2005

You, Roeland Th. Jansen, wrote:

>we hadden het over 2.x kernels ...(en dan (in mijn ogen) de manieren waarop
>je jezelf door je keuzes in de weg kunt zitten, maar dat is een compleet
>ander verhaal)

Ik ben nog geen software tegengekomen die ik wilde draaien en die problemen
gaf met 2.4 kernels. Een pakket (Peerguardian) werkt niet met 2.2 of lager
omdat het expliciet iptables gebruikt. Veel paketten werken niet meer met
2.0 kernels, vandara dat ik die dus ook niet meer draai. Gezien de
stabiliteit van dit systeem (zelf kernels bakken kan ik vergeten, klapt
er uit met signal 11) en mijn financien (nieuw systeem zit er voorlopig
echt niet in) heb ik dus de houding "if it aint broken don't fix it".

--
ir. J.C.A. Wevers         //  Physics and science fiction site:
johanw op vulcan.xs4all.nl   //  http://www.xs4all.nl/~johanw/index.html