[linux] Re: mail loopjes

Jelle Boomstra nllgg op nietsch.dds.nl
Do Dec 1 17:35:55 CET 2005

On Wednesday 30 November 2005 19:16, Hugo van der Kooij wrote:

> Helaas ook nog een keer niets nieuws hier. Gebeurde al diverse malen
> eerder. Mijn zegen heeft de moderator als *@hetnet.nl als preventieve
> maatregel van de lijst wordt gemikt. Zeg maar als anti-terreur maatregel.

Ironisch dat ook dit bericht gedubbeld wordt.
Maar zou het geen functie van ecartis zijn om dit soort ellende er uit te
filteren? zo te zien voegt ecartis zijn eigen x-whatever regeltjes toe aan de
headers, en is het message-id ongewijzigd.
Meneer Anceaux <j.-p.r.anceaux op bmevsonly.hetnet.nl> mag dan wel wat verkeerd
hebben staan en de ellende veroorzaken (dat krijg je met MS spul) maar deze
situatie is nou niet echt uniek geloof ik. Een snelle google leert dat de
variabele no-dupes-forever op false staat (de default). Dagelijkse dupes
worden al door no-dupes afgevangen. Maar waarom handeld  ecartis dit niet
beter af? Een automagische unsubscribe na x dupedagen lijkt mij heel voor de
hand liggen...

--
met vriendelijke groeten,
Jelle Boomstra