[linux] Re: Apache log

Rob Sterenborg rob op sterenborg.info
Ma Dec 5 19:33:42 CET 2005

> Volgens mij heb je jezelf staan verduidelijken. Dus wat is nu je
> probleem?

Probleem ? Ik heb volgens mij geen probleem.
Ik heb een uitdaging : zoals ik probeerde uit te leggen zou ik graag de
combinatie van gegevens begrijpen.

=======
Referer:

This optional header field allows the client to specify, for the
server's benefit, the address ( URI ) of the document (or element within
the document) from which the URI in the request was obtained.
=======

Zoals het hier staat, zegt Google dat Datumprikker een url naar mijn
webserver heeft staan. Dat uh... vind ik toch wel een beetje vreemd
omdat Datumprikker zich met kalenders en afspraken bezig houdt en zover
ik weet niet met het doorspitten van websites.

> Dat er nog een onbruikbare URL rond hangt op internet?

Nee.

> Zoek je hem op met de link: feature van Google.

Dat had ik al gedaan, maar misschien kan je me uitleggen welke feature
je bedoelt want ik krijg geen bevredigend resultaat.

Daar Google schijnt te zeggem dat Datumprikker de referer is, heb ik de
Datumprikker site dmv Google doorzocht op "netfilter2" en dan vind ik
nietsch. (Ook als ik "gewoon" met Google zoek vind ik niets relevants.)

Gr,
Rob