[linux] Re: De NLLGG bijeenkomst

Vr Dec 9 20:29:33 CET 2005

On Fri, 9 Dec 2005, Liset wrote:

> Hugo van de Kooij (dezelfde van 'daarnet') organiseert regelmatig opeens
> een crash course.
> Vaak begin v.h. nwe jaar. Zie url, waarop lijstje van lzg's/lgg's.

Maar gezien de ervaring van de laatste twee jaar en het spontaan
wegblijven zonder de beleefdheid van een melding waren niet echt
motiverend om het herhalen.

Ik wil er best wat moeite in stoppen. Maar als zelfs een melding sturen
dat men is verhinderd voor mensen al een probleem wordt ... dan wordt het
hoogst onwaarschijnlijk dat ik het in 2006 weer doe.

Hugo.