[linux] Re: smba :-(

Folkert van Heusden folkert op vanheusden.com
Ma Dec 12 20:24:46 CET 2005

> Wat gebeurt er precies qua vaudmeldingen?

Hij komt steeds terug met 'n login-box. Hebben zowel met als zonder
"domein\..." geprobeerd.

> Geen passwordproblemen?

Nou dan zou ie 't bij de laptop ook niet moeten doen?

Folkert van Heusden

--
Try MultiTail! Multiple windows with logfiles, filtered with regular
expressions, colored output, etc. etc. www.vanheusden.com/multitail/