[linux] Re: bluetooth...?

Zo Dec 25 16:34:44 CET 2005

On Sun, 25 Dec 2005, Hans Paijmans wrote:

> Allereerst: zalig kerstmis allemaal.
>
> Ik heb net van mijn zusje een paar 'blue fritz' usb-bluetooth dingetjes
> gekregen. Eh... wat moet ik ermee?

Ehh. geen idee. Waarom stop je ze in PC's als je niet weet wat je er mee
wilt doen? ;-)

Maar heb je blauwtand ondersteuning? Wellicht wel gelet op je vervolg:

> Om te beginnen er een in 'oppeln' geduwd, en een in 'liegnitz', die in
> een ander gebouw, ongeveer dertig meter verder staat. Wat vage vragen
> van yast beantwoord. En nu???

Ehh. Als het voor jouw vaag is is het wellicht handig als je ze wel
letterlijk overneemt hier want ander is het nog vager dan vaag voor ons.

Maar zoek eens onder google kerstboom naar "bluefritz linux  Bluetooth
howto".

Hugo.