[linux] Re: twee processoren en Linux

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Di Dec 27 13:00:49 CET 2005

Rob Sterenborg wrote:

> - 1 snelle processor, veel RAM.
> - Als VMWare belangrijk voor je is en de andere apps tegelijk door
> moeten performen, dan zou ik zeggen 2 processors en veel RAM. (Maar ik
> kan niet in je portemonee kijken..)
>
> Iig : veel RAM.

Vroeger zeiden ze altijd: een Porsche is sneller dan een vrachtwagen,
maar als je een grote berg zand moet vervoeren ben je vlugger klaar
met een vrachtwagen. Ofwel: RAM is belangrijker dan de processor-
snelheid.
Ik maak uit jullie antwoorden op dat meerdere processoren daar geen
verandering in brengen. Nou, dan zal ik e.d.d. maar eens gaan shoppen :-)

Paai