[linux] Re: twee processoren en Linux

Marc Fellman marc.fellman op gmail.com
Di Dec 27 13:54:51 CET 2005

Op 27-12-05 heeft Hans Paijmans<j.j.paijmans op uvt.nl> het volgende geschreven:

> Wel, doorgaans heb ik op mijn desktop naast Mozilla en VMware (met
> win2000) ook nog een of twee nxclients openstaan, plus emacs, wat shells
> en wat kleinere programmas en ik merk dat VMware dan op mijn P4 (2400
> Mhz met 512 RAM) de performance irritant omlaag trekt...

Heb je ook al eens gekeken wat de windows2000 machine op dat moment
aan het doen was? Denk dat je met 512 Mb voor de Win2000 client en in
totaal 1 tot 2 Gig geheugen toch wel wat verbetering zou moeten zien.
Heb overigens ook al eens gemerkt dat de nxserver ook wel wat CPU
gebruikt.

--
Met Vriendelijke Groet / With Kind Regards

Marc Fellman