[linux] Re: twee processoren en Linux

Marc Fellman marc.fellman op gmail.com
Wo Dec 28 12:55:54 CET 2005

Op 28-12-05 heeft Folkert van Heusden<folkert op vanheusden.com> het
volgende geschreven:

> Jawel: sched_setaffinity

Ik heb eens gezocht bij Google en ziie alleen dat het een functie is
bij gebruik in C. Hoe ziet een "real" world gebruik er dan uit? Hoe
kan ik ervoor zorgen dat bijvoorbeeld mijn apache alleen maar van CPU
2 gebruik mag maken en de rest op CPU 1 moet blijven?

--
Met Vriendelijke Groet / With Kind Regards

Marc Fellman