[linux] Re: Logout in http?

Rob Sterenborg rob op sterenborg.info
Wo Dec 28 19:24:19 CET 2005

> Ja, maar zodra je dan op logout klikt, krijgt de gebruiker weer zo'n
> raampje om een wachtwoord in the typen voor het nieuwe realm. Wellicht

Ik probeer alleen een vraag te beantwoorden en de vraag was of dat het
kan cq of iemand zoiets al eens had gedaan.

> kan je de gebruiker uitleggen dat hij gewoon op escape kan drukken,
> maar is dat wel de moeite waard?

Voor mij niet nee. Maar 't was grappig om er eens over na te denken en
binnen de beperking die je noemt lijkt het me te doen.

> De fout ligt echt bij de browser. Als iemand zorgde dat de browesr op
> een (zeg maar) 210 response alle wachtwoorden zou vergeten dan zouden
> wij allemaal blij zijn....

En ik vraag me na al die tijd dat het er nu al niet in zit af, of iemand
ooit in zal zien dat het een nuttige toevoeging zou zijn.

Gr,
Rob