[linux] Re: dus nu staat er voor?

NLLGG Admins admins op nllgg.nl
Zo Jan 23 19:48:53 CET 2005

On Sunday 23 January 2005 19:37, Jelle Boomstra wrote:
> Ik zal het niet weten, want ik snap niets van die zin. Wat bedoel je
> precies?

Dat we nu 1 email door de mailinglist software laten genereren, die de deur
uit sturen en de mailserver laten beslissen hoe die het gaat afleveren. Als
je per user instellingen wil voor dit soort spul moet je dus per user een
apparte email (met of zonder tag, kriebeltje of zonder slotje) regelen. Dit
moet de mailinglist software doen, en dus krijg de mailserver 230 losse
emails voor zijn kiezen.

Nog 1 keer een gok doen wat dit doet met je performance...

Met vriendelijke groet,

Uw BOFH van de dag.