[linux] Re: Mozilla Firefox in de Consumentengids!

Jan Nieuwenhuizen janneke op gnu.org
Ma Jan 31 14:42:56 CET 2005

Martyn Pruyser writes:

> http://www.disc.nl/html/homepage.jsp

    De website is een ideaal startpunt als je aan de slag wilt met
    open source software maar niet goed weet waar te beginnen.

    DISC richt zich op maatschappelijke organisaties in het publieke
    domein die aan de slag willen met open source software maar niet
    zo goed weten waar te beginnen.

Mooi initiatief, toch lijkt me een artikel in een breed gelezen
tijdschrift van andere orde.

> Lijkt mij dus zaak om zelf onder andere deze sites maar 'ns (te pas en te
> onpas)fiks te promoten!

Dat doe jij toch al ;-)

Jan.

--
Jan Nieuwenhuizen <janneke op gnu.org> | GNU LilyPond - The music typesetter
http://www.xs4all.nl/~jantien       | http://www.lilypond.org