[linux] yast en bloeddruk

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Di Nov 1 19:13:40 CET 2005

Soms gaat mijn bloeddruk zo ontzettend omhoog als ik
yast gebruik. Suse 9.3 -> yast-> install new software...
En dan kan ik de helft van de tijd niets invullen
in het zoekvenster, totdat ik iets heel mysterieus'
doe wat ik later weer niet kan reproduceren, en
dan heb ik de telefoon van Microsoft Nederland
al  in de hand om beterschap te beloven en nooit,
nooit geen Open Source meer aan te raken...

Wat is dat ^&$%^%$% toch voor een bug en hoe
omzeil ik hem...

--
Dr. J.J. Paijmans
thuis: Elzenstraat 1, Waalre, 040-2230680    http://paijmans.net