[linux] Re: yast en bloeddruk

Hans Paijmans j.j.paijmans op uvt.nl
Di Nov 1 19:59:54 CET 2005

Jan Gnodde wrote:

> Yast is natuurlijk gewoon een laagje boven op rpm, en als de basis al wankel
> is....
> Toch moet ik bekennen, dat ik dit soort problemen nog niet ben tegengekomen,
> en ook ik gebruik op het ogenblik SuSE 9.3.

Ja, ik heb ook al op Google gezocht, maar niets gevonden dat hierop
leek. En toch is het altijd misgegaan met alle Suse 9.x installaties,
op minstens vier verschillende PC's.

En dan moet ik cut-and-pasten in een xterm, en
meestal kan ik daarna wee tekst invoeren in het zoekscherm.

En het is ook alleen dat /ene/ invoerbalkje waar het mis gaat,
verder nergens in yast of daarbuiten. Maar het is wel een essentieel
invoerbalkje.

--
Dr. J.J. Paijmans
thuis: Elzenstraat 1, Waalre, 040-2230680    http://paijmans.net