[linux] Re: yast en bloeddruk

asmuth op bakunin.xs4all.nl asmuth op bakunin.xs4all.nl
Wo Nov 2 09:03:59 CET 2005

> Ik weet niet hoe wankel rpm is, tot op heden heb ik er geen echte
> problemen mee gehad. Yast is wel een verbetering. Voor Azareus had ik de

Ik vind RPM vooral ingewikkeld. De meeste OSS sources worden ouderwetsch
als tar-ball gedistribueerd.

> Ik heb eigenlijk ook nooit een probleem met Yast gehad en gebruik SUSE
> al een redelijke periode. Wat ik sowieso handig vind is dat je hem zowel
> grafisch als console based (doe ik meestal) kunt gebruiken.

Ik gebruik SuSE en heb geen probleem met Yast: je kunt Yast gewoon uit-
schakelen.

Met vriendenlijke groet,

Daniel von Asmuth