[linux] Re: yast en bloeddruk

Wo Nov 2 21:24:08 CET 2005

On Wed, 2 Nov 2005, Hans Paijmans wrote:
> [...]
..[]

> Ja, natuurlijk heb ik dat aangevinkt. Althans: per default
> staan de eerste twee altijd aan. Opnieuw aanvinken, of andere
> combinaties aanvinken hebben geen invloed op het probleem.

Bij mij geeft dat een flink verschil. Om een voorbeeld te geven:
specificeer gcc met alleen de defaults aangevinkt, en klik dan op
"search". Krijg ik zo'n 15 meldingen (met 8 ervan aangevinkt als geïn-
stalleerd). Met de andere 3 erbij gevinkt te veel om te tellen. Overi-
gens zou het kunnen helpen de SuSE-CD in de lezer te leggen.

--
Julien Michielsen
julien op michkloo.xs4all.nl