[linux] Re: Gewoon modem onder Linux

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Wo Nov 9 13:05:05 CET 2005

Op wo, 09-11-2005 te 12:12 +0100, schreef Jelle Boomstra:

> kppp gebruiiken en mail versturen via gmail. kpn direct internet 0676012321.

Dat ziet er beter uit als Wanadoo, tenminste als ze geen bel-budget
abonnement heeft. Ik neem aan dat ik het goed begrijp dat de lokale
tarieven gelden?

gmail kan toch alleen op uitnodiging? Maakt niet echt uit, want ze heeft
reeds een account. Ze moet nu alleen steeds naar de bibliotheek en
checked hem daardoor erg onregelmatig.

Bedankt, ik zal het binnenkort uitproberen.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>