[linux] Re: Linux op laptop

Johan Wevers johanw op vulcan.xs4all.nl
Wo Nov 9 10:10:45 CET 2005

Roeland Th. Jansen wrote:

>inderdaad. zeker als ze groter dan 4 GB zijn, dan gaat dat errrrrggg
>goed.

Ondersteund Linux geen files > 4GB onder FAT32? Anyway, dat soort files
kunnen hooguit DVD images zijn. En aangezien DVD's fikken onder Linux
alleen met payware schijnt te kunnen voor zover ik zoek (de daarvoor
geschikte versie van cdrecord is payware, en freeware forks hebben
allerlei problemen) kan ik dat net zo goed onder windows doen met de
software die erbij zit.

>Los daarvan mis je zoals Kees dat ook al vermeld had, control overd e XP
>files.

Je kunt security ook overdrijven. Dat ding wordt alleen gebruikt door
m'n vriendin en ik. En m'n vriendin gaat er niet eens mee op internet.

--
ir. J.C.A. Wevers         //  Physics and science fiction site:
johanw op vulcan.xs4all.nl   //  http://www.xs4all.nl/~johanw/index.html