[linux] Re: Linux op laptop

Johan Wevers johanw op vulcan.xs4all.nl
Wo Nov 9 23:47:26 CET 2005

Roeland Th. Jansen wrote:

>Welnee. Dat kan gewoon (lees: beter) onder linux.

Dan wordt het tijd om dat eens uit te gaan zoeken.

>Tja. Mijn data is het niet. Als je insteek op security zo is, dan is het
>zowiezo niet meer interessant.

Mijn files worden vooral beschermd door veel backups op verschillende
fysieke locaties. Als die allemaal tegelijk vernietigd worden moet er
minstens een kernwapen ontploft zijn, en ik denk dat ik dan andere
prioriteiten heb...

--
ir. J.C.A. Wevers         //  Physics and science fiction site:
johanw op vulcan.xs4all.nl   //  http://www.xs4all.nl/~johanw/index.html