[linux] Re: Gewoon modem onder Linux

asmuth op bakunin.xs4all.nl asmuth op bakunin.xs4all.nl
Do Nov 10 08:53:30 CET 2005

Postduiven schijnen ook goed te werken onder Linux:-)

> Ik heb alleen ervaring met ISA modems zonder PnP (of waarbij de PnP
> met een jumper uit te zetten is) en het antwoord is in dat geval ja.
> Ik meende dat de meeste PCI modems ondertussen ook werken maar daar
> heb ik geen ervaring mee.

Een gewoon modem dat je op de RS-232C poort aansluit zal weinig problemen
geven. Ik heb ook eens een ISA modem gebruikt onder SCO Unix.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth