[linux] Re: OpenOffice 2 gewone installer?

Johan Wevers johanw op vulcan.xs4all.nl
Do Nov 10 21:27:11 CET 2005

Roeland Th. Jansen wrote:

>zover ik weet is die er niet meer. Je compileert ook zelf toch e.e.a. en
>andere tijdrovende zaken zie je ook niet als probleem dus die paar RPMs
>omzetten naar een voor jowu geschikte package is ook geen probleem toch
>? ;-)

Tuurlijk niet, ik kan best rpm2tgz over de hele directory gooien en dan
alle losse tarfiles uitpakken. Ik wilde alleen weten of dat een werkende
OpenOffice opleverd. Een andere suggestie van de lijst, rpm -nodeps, is
misschien minder werk (al moet ik dan ergens rpm vandaan halen, maar dat
zal wel geen heksentoer zijn om te installeren).

>op infosecurity werd trouwens de SUSE 10 DVD (retail versie)
>weggegeven... had je dat eerst even kunnen proeven..

Tot nu toe was een blik op de /etc/rc.d directory van andere distributies
genoeg om weer vlug terug te rennen naar Slackware. Nog erger dan de windows
registry. :-( Slackware houdt het tenminste human-readable, EN blijft er met
z'n klauwen vanaf als ik handmatig aanpassingen maak.

--
ir. J.C.A. Wevers         //  Physics and science fiction site:
johanw op vulcan.xs4all.nl   //  http://www.xs4all.nl/~johanw/index.html