[linux] Re: yast en bloeddruk

Alexander Volovics awol op home.nl
Vr Nov 11 16:16:19 CET 2005

Op 01 Nov 2005 schreef Hans Paijmans:

> Soms gaat mijn bloeddruk zo ontzettend omhoog als ik
> yast gebruik. Suse 9.3 -> yast-> install new software...
> En dan kan ik de helft van de tijd niets invullen
> in het zoekvenster, totdat ik iets heel mysterieus'
> doe wat ik later weer niet kan reproduceren, en
> dan heb ik de telefoon van Microsoft Nederland
> al  in de hand om beterschap te beloven en nooit,
> nooit geen Open Source meer aan te raken...

> Wat is dat ^&$%^%$% toch voor een bug en hoe
> omzeil ik hem...

Mischien gaat je bloeddruk dan weer omlaag als je dit leest:
http://linuxtoday.com/it_management/2005110401826OPSSNV

Nooit meer last van het stomme yast {^_^}

Word mischien tijd om naar een nieuw yastloos linux distro
om te zien. Kan FC4/5 (op de desktop) en Ubuntu-5.10 (laptop)
aanbevelen.

Alexander