[linux] Re: yast en bloeddruk

D.J. van Enckevort david op vanenckevort.net
Vr Nov 11 23:03:03 CET 2005

Hans Paijmans wrote:
> Nou, nee, behalve misschien een wrange grijns omdat ik weer
> eens gelijk had. Die vuile KUT-amerikanen... Dat er maar veel
> Boeings in hun wolkenkrabbers mogen vliegen.
> Dat is niet aardig, maar ik meen het.

Vier weken geleden stond ik in New York met tranen in mijn ogen bij
Ground Zero waar ondanks de stromende regen continue mensen langskwamen
om even stoppen en hun respect te tonen aan de drieduizend doden. 9/11
was een persoonlijk drama voor veel mensen. Je doet mij en vele anderen
persoonlijk zeer veel pijn door dit te zeggen.
Ik kan begrijpen dat je het niet met de Amerikaanse politiek eens bent,
maar dit is absoluut ongepast.

David van Enckevort