[linux] Re: yast en bloeddruk

Za Nov 12 12:23:14 CET 2005

Aldus schreef D.J. van Enckevort op Fri, Nov 11, 2005 at 11:03:03PM +0100:

> Vier weken geleden stond ik in New York met tranen in mijn ogen bij
> Ground Zero waar ondanks de stromende regen continue mensen langskwamen
> om even stoppen en hun respect te tonen aan de drieduizend doden. 9/11
> was een persoonlijk drama voor veel mensen. Je doet mij en vele anderen

Dat is op zich juist, maar de mensen in dat land hebben zich sindsdiens
afgereageerd door honderdduizend Irakezen te vermoorden plus talloze Af-
ghanen etc.

En dan zijn er nog veel mensen die de terechtstelling op valse beschuldiging
van één man tweeduizend jaar geleden een persoonlijk drama vinden.

Er vinden de laatste tijd zo vaak aanslagen plaats dat je het enigszins gaat
relativeren.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--