[linux] Re: yast en bloeddruk

Cecil Westerhof CecilWesterhof op xs4all.nl
Ma Nov 14 13:40:48 CET 2005

Op zo, 13-11-2005 te 22:40 +0100, schreef Johan Wevers:

> Zoals de Amerikanen zelf altijd zeggen nadat ze een burgerdoel
> platgebombardeerd hebben: da's collataral damage. Ze schijnen zelf
> niks om doden van andere nationaliteiten te geven, dan moeten ze
> het niet raar vinden als men met hun ook weinig medelijden heeft.

Als wat zegt al waar is -wat ik waag te betwijfelen-, dan betekent dat
nog niet dat je je tot hun -naar ik aanneem- door jou als incorrecte
houding bestempelde houding moet conformeren.

Zoals reeds door Roeland gezegd, hoort deze thread hier niet thuis.
Eventueel zou hij op stamtafel kunnen worden gevoerd. Hoewel ik hem
persoonlijk ook daar niet vind thuishoren.

De reden dat ik de reply wel hier plaats, is dat ik niet weet of
stamtafel door de betreffende mensen word gelezen.

--
Cecil Westerhof <CecilWesterhof op xs4all.nl>