[linux] Re: allerEerste Versie van LINUX gezocht !

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Di Nov 15 21:41:17 CET 2005

On Tue 15 Nov 2005, Liset wrote:

> O yes ! Mag ik een kopietje van je ?

Ja hoor... Ik heb iig. de 5 1/4" floppy er nog bij :-) (Ik kan 'm nog
lezen ook, the joys of a 3 1/2 + 5 1/4 combo drive...; en ik vraag mij
af of 3,5" floppen wel na 12 jaar nog te lezen zijn)

"Yggdrasil LGX: Linux/GNU/X, Fall 1993
 Linux 0.99.13 kernel"
 enz
 Zit zelfs Postgres 4.1 al op :)

Je hebt wel minimaal 4MB RAM nodig, of zelfs 8MB als je zonder swap wilt
werken.

> Of het bestand ophalen ergens uit een directory van een webserver van je ?

Ik zal de CD morgen op werk uploaden (is dan in een minuutje klaar :)
De URL mail ik morgen dan wel. De floppy mag iedereen wel bekijken, da's
het probleem qua bandbreedte niet:
http://wurtel.op.het.net/ygg.5inchflop.gz

Paul Slootman