[linux] Re: allerEerste Versie van LINUX gezocht !

Liset linuxhoorn op xs4all.nl
Wo Nov 16 07:49:58 CET 2005

Paul Slootman wrote:

>Ja hoor... Ik heb iig. de 5 1/4" floppy er nog bij :-) (Ik kan 'm nog
>lezen ook, the joys of a 3 1/2 + 5 1/4 combo drive...; en ik vraag mij
>af of 3,5" floppen wel na 12 jaar nog te lezen zijn)

.. een 5 1/4 "drive .. die is hier ook nog ergens .. maar niet van mij
.. :-P
Iemand toevallig nog een echte, oude, flop met nix erop ?
Kunnen we wat er op die machine staat nog backuppen  :-D

Ook een leuke voor de adHocGroep in linuxHoorn trouwens

>"Yggdrasil LGX: Linux/GNU/X, Fall 1993
> Linux 0.99.13 kernel"
> enz
> Zit zelfs Postgres 4.1 al op :)

Ach   :'-)
[ontroerde snif]

>Je hebt wel minimaal 4MB RAM nodig, of zelfs 8MB als je zonder swap wilt
>werken.

De Slackware 2.0.1 die ik van Aart kreeg heeft maar liefst 2 Mb nodig,
"but most installations require 4Mb". Maar liefst. En als je het
XwindowSystem wilt gebruiken dan toch wel 8 of 16 Mb :-)

>Ik zal de CD morgen op werk uploaden (is dan in een minuutje klaar :)
>De URL mail ik morgen dan wel. De floppy mag iedereen wel bekijken, da's
>het probleem qua bandbreedte niet:
>http://wurtel.op.het.net/ygg.5inchflop.gz

Als ik dit allemaal zo hoor en zie dan is het denk ik toch wel tijd voor
een kleine afdeling linuxHistorie ... bij linuxHoorn in ieder geval ...

mvrgr,

Liset
http://www.linuxhoorn.nl