[linux] Re: allerEerste Versie van LINUX gezocht !

joop gerritse jjge op xs4all.nl
Wo Nov 16 16:39:40 CET 2005

On Wednesday 16 November 2005 16:35, joop gerritse wrote:
> [...]

.... en ja, ze passen er wel in, maar ze zijn niet noodzakelijk leesbaar. En
er zitten geen nokjes in, waaraan de drive het verschil zou kunnen zien, dus
een 360k floppy beschrijven in een 1.2M drive of andersom kon fataal zijn
voor je data ...

--
Joop Gerritse
Mühlenstraße 11