[linux] Re: allerEerste Versie van LINUX gezocht !

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Wo Nov 16 16:48:09 CET 2005

On Wed 16 Nov 2005, Liset wrote:

> Nou .. eh .. GRAAG !
> :-)
> ZifSocket CPU ? En EDO ram ?

Zif? welnee, gewoon er in drukken, zoveel pootjes zijn er niet.
En EDO is nieuwerwetse spul, dat kwam pas nadat fastpage dimmen (72
pins) een tijdje bestonden. In die tijd had je simmen of geen simmen,
er was maar 1 soort simm :)

> (Zonde van de rest van die DX2 !!! )

Moederbord heb ik nog wel liggen, maar ik vraag mij af of die het nog
wel zal doen (ding was in geen jaren aan geweest). Ik heb nog wel een
stapeltje al dan niet complete sun sparcstation 5'jes, en 1 of 2 oude
pentium 75 ofzo systemen...

Paul Slootman